Foglossning och extremt trött =Dåligt samvete

Ja, vad ska jag säga!
Jag har sån jäkla foglossning och är super super trött! Försökt ge mig på appellträning med Midas men gissa om han vet att jag inte orkar...
Apportbocken drar han med och hopp sitt så hoppar han jävlar i mig över på första kommandot dock fortfarande med handteckan....Men sen drar han där oxå! Linförigheten sitter bättre och han sätter sig när jag stannar! Det är ju ett stort + i kanten! Läggande under gång funkar bättre. Och inkallningen är nästan klockren! Men sen är de ju nåra moment till som behöver sättas...
Men måste han driva med mig för att han känner att jag inte orkar! Promenad på 1-2km sen är det kört för mig...Och nog behöver den hunden mer än så!
Framförallt mer hjärngympa! Får väl försöka styra upp han på lite klockuppletande eller så!

En dröm vore om någon ville köra genom honom på klubben för o se om VI tappat lydnaden eller om det är MIN ORK han driver med... För viljan finns hos honom, han blir eld och lågor när jag säger att vi ska träna! Han tror förstås att vi ska ta bilen varje gång! Men blir lika lycklig om vi är på tomten!

Jag har anmält mig till en till kurs i höst, men undrar om det inte får räcka med träningstävling och "nöta" de övriga momenten!
Men så kommer nästa lilla bekymmer! Anders har börjat nytt jobb och just nu i början är han o far en massa! Från måndag ska han vara i Växjö i två veckor. Han kommer hem på helgen. Veckan efter det ska han vara i Ulricehamn hela veckan och sedan åker han till Stockholm i två veckor och kommer INTE hem förrän på lördagen den 1 oktober! Och vet ni vad, då är det en vecka kvar till berkänad förlossning. Och om min magkänsla stämmer, ja då får vi en bäse tidigare än beräknat...
Så för att åka iväg på träningtväling, krävs det barnvakt eller att det är en helg innan Anders åker till Stockholm!

Jaja...ur allt det här, så kommer det något bra! Vi kommer så småningom få träffa busen i magen... Och det längtar vi efter!! Och så längtar jag efter att få tillbaks orken och kraften och slippa besvären med graviditeten...

Må bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0